D:n pallorakkaus <3
Toin töistä viime perjantaina pallon lähinnä ajatellen Rokia, joka on hulluna palloihin. Doula oli intopinkeenä kun olin tullut juuri kotiin ja se nappasi uuden pallon suuhunsa. Jo se, että D ottaa leluja suuhunsa, saatikka luo niihin ajatustakaan, olisi ollut iso juttu. Doula ei "osaa" leikkiä, eikä se oikein tunnu ymmärtävän lelujen päälle (menneisyydessään vajonnut "masennukseen" huonojen kokemuksien vuoksi paikassa, jonne D:n piti jäädä asustelemaan; sen jälkeen ei ole innostunut oikeastaan mistään ja on hyvinhyvin varovainen koiruus). Koetin vierittää palloa lattiaa pitkin, ihan vain kokeillakseni, miten Doula reagoi... ja se INNOSTUI ja NOUTI palloa! <3 Doula, joka kantaa häntäänsä korkealla, pitää korviaan pystyssä ja innostuu pallosta, pystyisi pelastamaan maailman huonoimmankin päivän! Hehkutuksen arvoinen, arkinen ja silti älyttömän merkityksellinen episodi <3

Kommentit

  1. Voi Doula <3 Se näyttää niin onnelliselta! Rölli-veljeltä terveiset!

    VastaaPoista
  2. Mä unohdin kertoa, että keskiviikkona DeeDee otti putkiluun suuhun suoraan mun kädestä, kun yritin tarjota luuta Hippaheikki-Roolle! Olin siinä sit ihan, et "aijaa sä haluut sen... no ota nyt sitten." Neiti kantoi luun sisälle ja paiskas sen suoraan lattialle. Sen jälkeen luu ei enää kiinnostanut, mut toi pieni hetki toi kyllä hymyn mun huulille :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koiran akuutti ripuli

Te amo tanto.

Treenisuunnitelmat